Vzhledem k velkému zájmu o danou akci, není již možné se na ni registrovat. V případě, že byste o ni měli zájem v budoucnu, tak nás neváhejte kontaktovat.
Už pár let se mluví o tom, že digitální prostředí mění marketing. V rámci připravovaného workshopu se podíváme na to, jakou úlohu má "digitál" v celém marketingu a jak využít jeho potenciál na maximum. Připomeneme si základy marketingové strategie, její použití v "digitálu", jaké komunikační kanály digitální prostředí nabízí, jak přistoupit ke kreativě a v neposlední řadě se podíváme na to, jak to celé změřit.
Už pár let se mluví o tom, že digitální prostředí mění marketing. V rámci připravovaného workshopu se podíváme na to, jakou úlohu má "digitál" v celém marketingu a jak využít jeho potenciál na maximum. Připomeneme si základy marketingové strategie, její použití v "digitálu", jaké komunikační kanály digitální prostředí nabízí, jak přistoupit ke kreativě a v neposlední řadě se podíváme na to, jak to celé změřit.
Ať už jste ostřílený marketér se znalostí digitálního prostředí nebo se teprve do tohoto prostředí dostáváte, obě skupiny si najdou ve workshopu své.
Seminář bude probíhat v českém jazyce bez tlumočení.
Chceme, aby naši hosté měli maximální možný přehled o marketingu a to i v digitálním prostředí. Tento workshop může být dobrým úvodem do této tématiky a pro zkušené marketéry zase poslouží jako celkový přehled a zasazení do kontextu celého marketingu.
Co se dozvíte?
Co zásadního se v marketingu vývojem digitálního prostředí změnilo a jak se mění chování uživatelů. Jak přistoupit k tvorbě marketingové strategie a jaké konkrétní výhody značkám přináší. Jak co nejvíce vytěžit digitální prostředí a co očekávat od různých kanálů v komunikačním mixu. V neposlední řadě se podíváme na fáze komunikace, kreativy a jakým způsobem vyhodnocovat marketingové aktivity právě v digitálu.
Harmonogram workshopu:
08:30 - uvítání hostů, ranní káva
09:00 - začátek akce
12:00 - konec akce a následný networking
Harmonogram workshopu:
08:30 - uvítání hostů, ranní káva
09:00 - začátek akce
12:00 - konec akce a následný networking
Stručný obsah workshopu:
- Úvod do digitálního marketingu
- Uživatelé, komunikační schémata
- Digitální reklama, trh
- Marketingová strategie
- Komunikace
Co je třeba udělat pro zajištění účasti? Zaregistrujte sebe, případně vaše kolegy.